کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316478 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انسان‌ها در سال ۱۸۹۹ چه تصوری از زندگی در سال ۲۰۰۰ داشتند؟

اگر شما از من بخواهید که به سال ۲۰۰۰ برگردم و پیش‌بینی کنم که در سال ۲۰۱۲ جهان چگونه خواهد بود من مطمئن نیستم که بتوانم پاسخ‌های صحیحی به شما بدهم. خب پس با این حال شما چطور انتظار دارید انسان‌هایی که در سال ۱۸۹۹ زندگی می‌کردند پیش‌بینی درستی درخصوص سال ۲۰۰۰ داشته باشند و پیش‌بینی حضور آتش‌نشان‌های پرنده آنها خنده‌دار از آب درنیاید!

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به نظر من اینکه برگردیم و پیش‌بینی و تصور پیشینیان را در مورد جهان حال حاضر بدانیم شاید برای همه در نگاه اول مضحک و خنده‌دار باشد اما وقتی بتوانید خود را جای آنها گذاشته و در جهان محدود زمان آنها تصور کنید شاید حق را به آنها بدهید. اصلا چرا گفتم شاید؟ بگذارید بگویم مطمئنا!

بله مطمئنا انسان‌هایی که در آستانه ورود به قرن نوزدهم و در سال ۱۸۹۹ زندگی می‌کردند چگونه می‌توانستند صفحات لمسی و تبلت‌ها را به عنوان یک شی تصور کنند؟ آنها با نهایت علم و فناوری محدود آن زمان نهایتا می‌توانستند مجموعه‌ای از ماشین‌های اتوماتیک و پیچیده که کارهای آن زمان آنها را برایشان انجام ‌دهد تصور کنند.

در این میان البته آنها کاملا هم در پیش‌بینی‌ها و تصورات خود اشتباه نکرده‌اند کافیست به تصاویر این مطلب نگاه کنید تا متوجه شوید که بسیاری از پیش‌بینی‌های آنها درست از آب درآمده است جتی اگر جزو وسایل عادی روزمره شما باشد.

تا یادم نرفته بگویم که این تصاویر توسط جان مارک کوته و سایر هنرمندان در سال‌های ۱۸۹۹ ، ۱۹۰۰ و ۱۹۰۱، در فرانسه خلق شده است تا اولین سری از آنها در نمایشگاه جهانی و در پاریس به نمایش در بیاید! برای ابراز همدردی با مردم آن زمان: نظر شما برای سال ۲۱۰۰ چیست؟ آیا جهانی برای آن سال متصور هستید؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10932 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/06/15 تعداد مشاهده: 2516
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

سینا 1391/06/16 12:24
اگه همه ادم ها فقط به فکر این باشن که تو فردای خودشون یه ادم موفق و درست کاری باشن دیگه اون موقع 100 سال دیگه که هیچ،1000 سال دیگه هم میشه گفت خوبه.
امید 1391/06/16 01:50
نفتی بیشتری سر سفره هامون میاد. نه مردم؟
رامین 1391/06/16 01:31
یکی از جالب ترین مطالبی بود که خونده بودم
این مطلب نشون میده که جهان تو این صد سال اندازه چند هزار سال قبلی بلکه هم بیشتر پیشرفت کرده
یه مصلب دیگه اینکه این تصویرا میتونن ثابت کنن که تئوری دانشمندا که میگه نرخ رشد هوش بشری از تابع نمایی پیروی میکنه رو درسته جالب تر اینکه اگه شکل یه تابع نمایی رو رسم بکنین میبینین که تو ابتدای نمودار تابع رو با یه اختلاف اندک میشه با نمودار خطی تقریب زد اما هرچقدر که این نمودار پیش میره خطای ما برای تصحیح بیشتر میشه نرخ رشد متغیر وابسته به ازای تغییرات بشتر میشه حالا اگه سال 1900 نقطه صفر باشه سال 2000 نقطه 1 باشه ببین با چه موجوداتی تو سال 2100 سرو کار داریم
اگر امروز تصویر صد سال بعد رو بکشین نا برای مردم صد سال آینده فقط یه مایه ننگ میشیم
ناشناس 1391/06/15 18:17
به دلیل گرانی بنزین مردم در سال 2100 به خر سواری روی می آورند البته اگه بتونن پول یونجه خرشون رو هم تامین کنند
نمیشناسین 1391/06/15 12:18
جالب بود ولی اینو از همون مردم اروپا سوال کن، چون ما ایرانی ها برای فردامونم برنامه ای نداریم چه برسه بشینیم فک کنیم 100 سال دیگه چی میشه.
چند وقته میخوام یه نهال دمه در بکارم که یک سایه ای برای ماشین باشه، هی امروز و فردا میکنم، با خودم میگم اووو کی این بزرگ شه و سایه دار شه